sâmbătă, 7 noiembrie 2009

Editorial

Cică, de ce ție frică nu scapă ei.
Am știut. Am știut că la un moment dat, atunci când am să ajung la o anumită vârsta am să dau de un gen de muzică care nu mă/va înțelege nicicum. Da'nplmea, nam decât 41 de ani fragezi! Speram să mai am timp să mă simt bine la chefuri. Dar nuuu. Nu, nu, nuuu! Enter:Doobystep!
Orișicum, promit, demult nu ai mai văzut o fază atât de funny ca și următoarea:
How to dance to Dubstep


Și dacă dai replay de 8x tot incredibil rămâne, nu? next!

Auzi, cică tre să fi pe ketamină ca să-ți placă astea. Chemați veterinaru!



Gusturile nu se discută iar piesa asta pare mai ok. Păcat că restul sunt...


2 comentarii:

  1. Hahahahahahaha ... au la ala ..."cum sa dansezi pe dubcrap" ... hahaha
    41 ... pff ... not true. Mai avem catva anishori de chef, zic eu. Nu multi, recunosc, dar mai e.
    Oricum fffoarte tare faza cu "cum sa ..."
    Goodies

    RăspundețiȘtergere
  2. super chef, tare albumul, n\am ajuns la pixuri inscriptzionate, probabil la urmatorul album.

    RăspundețiȘtergere